ANUNȚ CONCURS

Colegiul Economic „Nicolae Kretzulescu” din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post contractual vacant de TEHNICIAN – post contractual de execuție pe perioadă nedeterminată, normă întreagă.
Organizarea și desfășurarea concursului se face conform HG nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Nivelul postului: funcţie de execuţie

Denumire post : TEHNICIAN, post vacant pe perioadă nedeterminată

Numărul posturilor : 1 post , la compartimentul /structura : didactic auxiliar
NUMĂR POSTURI : 1

Condiții de angajare:

  • Nivelul studiilor – studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, sau postliceală (specializare – economic,  informatică de gestiune, contabilitate);
  • Vechime: necesară în functie de execuție –5 ani;
  • Cunoștințe de operare calculator – nivel avansat (office, motoare de căutare, platforme educaționale);
  • Cunoștințe privind întocmirea și administrarea corespondenței oficiale;
  • Constituie avantaj experienţa într-un laborator didactic cu specificul postului şi cunoștințe de utilizare a softurilor specifice activității din învățământ (SIIIR, Edusal, Revisal);
  • Gestionarea laboratoarelor şi cabinetelor, pe subinventar ţinând evidenţa clară a materialelor şi obiectelor de inventar în baza softului de gestiune + PROSYS;
  • Inventarierea gestiunii şi propunerea spre casare a materialelor didactice ;
  • Asistarea cadrelor didactice de specialitate şi utilizarea calculatorului în activităţile specific postului
  • În funcţie de nevoile specifice ale unităţii de învăţământ, gestionarea arhivei ;
  • Cunoștințe legislație acte de studii și documente școlare;
  • Abilități de comunicare și relaționare cu publicul;
  • Alte condiţii specific postului: capacitatea de gestionare a timpului și a priorităților punctualitate, iniţiativă, amabilitate, spirit organizatoric, aptitudini de comunicare, gestiunea locului de muncă.

Graficul de desfășurare a concursului:

  • Înscrierea candidaților (depunera dosarelor) până la 1 iulie 2025 ora 12.00
  • 2 iulie 2025 selecţia dosarelor
  • 3 iulie 2025 ora 13.00, afișarea selecţiei dosarelor
  • 4 iulie 2025 contestaţii referitoare la selecţia dosarelor
  • 7 iulie 2025 ora 09.00 – afisarea rezultatelor la contestaţii
  • 10 iulie 2025 orele 9.00 – proba scrisa
  • 10 iulie 2025 orele 14.00 – afisarea rezultatelor la proba scrisă
  • 11 iulie 2025 orele 10.00 – termen limta contestaţii proba scrisă
  • 11 iulie 2025 orele 14.00 – afisarea rezultatelor la contestaţii proba scrisă
  • 14 iulie 2025 orele 09.00 – interviu
  • 14 iulie 2025 orele 12.00 – afisare rezultate interviu
  • 14 iulie 2025 orele 15.30 – afisare rezultate finale

Înscrierea și selecția candidaților va avea loc la sediul unității din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3. Tel 021 3139082, e-mail n.kretzulescu@s3.ismb.ro

Tematica concursului pentru ocuparea postului de tehnician

  • Organizarea sistemului de învățământ preuniversitar;
  • Inventarierea patrimoniului;
  • Recepţia şi casarea materialelor de natura obiectelor de inventar;
  • Achiziţi publice;
  • Actele de studii: tipuri, condiții de eliberare, modul de completare duplicate ;
  • Arhivarea și circuitul documentelor;

Bibliografia concursului pentru ocuparea postului de tehnician

  1. Legea Învățământului Preuniverstar -198/2023;
  2. Codul Muncii- Legea 53/2003- cu modificările și completările ulterioare;
  3. OMEC nr. 4183 /04.07.2022 privind aprobarea Regulamentului – cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar (ROFUIP) cu modificările și completările ulterioare;
  4. Regulamentul – cadru privind regimul actelor de studii și al documentelor;
  5. Legea arhivelor naționale nr.16/1996, cu modificările și completările ulterioare.
  6. Legea contabilităţii nr. 82/1991 actualizată;
  7. Legea 98 /2016 privind achiziţiile publice actualizată.

DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SĂ CONȚINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:

  • Cerere de înscriere
  • I./C.I – original și copie.;
  • Acte doveditoare de schimbare a numelui (dacă este cazul) – original și copie
  • Curriculum vitae format Europass
  • Diploma absolvire studii – Foaie matricolă/ Supliment descriptiv – original și copie
  • Cazier judiciar și Certificatul de integritate comportamentală- original
  • Adeverință/ certificat perfecționare/ calificare (dacă este cazul) – original și copie
  • Carnet de muncă (dacă este cazul) / raport Revisal – original și copie
  • Adeverința medicală eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu mențiunea „apt pentru a lucra în învățământ”

Dosarele se depun la secretariat până la 01 iulie 2025 orele 12.00

Director,

Dinescu Mirela Nicoleta