. |
. |
DOCUMENTE
Structura an scolar


Anul scolar 2020-2021 incepe pe 14 septembrie 2020 si se incheie pe 18 iunie 2021, are 34 de saptamani si 167 de zile. Este impartit in doua semestre si patru vacante pentru toti elevii, plus o vacanta pentru elevii din ciclul primar si copiii de la gradinita. Structura anului scolar cuprinde semestrul I, din 14 septembrie 2020 pana pe 29 ianuarie 2021 si semestrul al II-lea, din 8 februarie 2021 pana pe 18 iunie 2021.
Structura anului scolar 2020-2021 este urmatoarea:
Semestrul I (17 saptamani)
Cursuri: Luni, 14 septembrie 2020 - Marti, 22 decembrie 2020
Vacanta pentru gradinite si clasele pregatitoare - a IV-a: 26 octombrie - 1 noiembrie 2020
Vacanta de iarna: Miercuri, 23 decembrie 2020 - Duminica, 10 ianuarie 2020
Cursuri: Luni, 11 ianuarie 2021 - Vineri, 29 ianuarie 2021
Vacanta intersemestriala: Sambata, 30 ianuarie 2021 - Duminica, 7 februarie 2021
Semestrul al II-lea (17 saptamani)
Cursuri: Luni, 8 februarie 2021 - Joi, 1 aprilie 2021
Vacanta de primavara 1: Vineri, 2 aprilie 2021 - Duminica, 11 aprilie 2021
Pastele Catolic va fi in 2021 pe data 4 aprilie
Cursuri: Luni, 12 aprilie 2021 - Joi, 29 aprilie 2021
Vacanta de primavara 2: Vineri, 30 aprilie 2021 - Duminica, 9 mai 2021
Back To Top
ROFUIP

CUPRINS
|
|
Intreg documentul preluat de pe site-ul http://www.edu.ro il puteti citi AICI
Back To Top
Extras din regulamentul intern

DISPOZITII GENERALE
Art.1. Prezentul Regulament Intern este elaborat in concordanta cu prevederile:
* Constitutiei Romaniei;
* Legii nr. 272/ 2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului;
* Legii Invatamantului nr.1/ 2011;
* Statutului Personalului Didactic (inclus in Legea 1/ 2011, Titlul IV);
* Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului national de etica din invatamantul preuniversitar (aprobat prin O.M.E.C.T.S. nr. 5550/ 2011);
* Regulamentului de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar (aprobat prin O.M.E.N.C.S. nr. 5079/ 2016);
* Statutului Elevului (aprobat prin O.M.E.N.C.S. nr. 4742/ 2016)
* Ordinul M.E.N., nr. 3027/ 2018 pentru completarea si modificarea O.M.E.N.C.S. nr. 5079/ 2016.
Intreg documentul il puteti citi AICI
Back To Top
Burse

CAPITOLUL I
DISPOZITII GENERALE
- Art. 1. - Prezenta metodologie a fost elaborata in temeiul art. 82, alin.(3) din Legea educa?iei nationale nr.1/2011.
- Art. 2. - Acordarea de burse din sumele defalcate din unele venituri ale bugetului de stat reprezinta o forma de sprijin material, vizand atat protectia sociala, cat si stimularea elevilor care obtin rezultate foarte bune la invatatura si disciplina.
- Art. 3. - Bursele se acorda in limita fondurilor aprobate cu aceasta destinatie de la bugetul de stat, proportional cu numarul elevilor din Invatamantul preuniversitar de stat, inscrisi la cursuri cu frecventa.
- Art. 4. - Numarul beneficiarilor de burse de merit nu poate sa depaseasca 1% din numarul total al elevilor pe fiecare nivel de invatamant (primar, gimnazial sau liceal), iar numarul beneficiarilor de burse de studiu nu poate sa depaseasca 1,5% din numarul total al elevilor pe fiecare nivel de invatamant (primar, gimnazial sau liceal), la nivelul judetului si al municipiului Bucuresti.
- Art. 5. - (1) Cuantumul unei burse acordate din sumele defalcate din unele venituri ale bugetului de stat si numarul acestora se stabilesc anual prin hotarare a consiliului local, respectiv a consiliului judetean /consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti. (2) Cuantumul minim al burselor va fi stabilit anual de MECTS.
CRITERII DE ACORDARE A BURSELOR
AN SCOLAR 2019-2020
SEMESTRUL II
- Art. 6. - Bursele de care pot beneficia elevii de la cursurile cu frecventa din invtamantul preuniversitar de stat sunt de urmatoarele tipuri:
* burse de performanta
* burse de merit
* burse de studiu
* burse de ajutor social. - Art. 7. - Bursele de merit si bursele de studiu se acorda elevilor de la cursurile cu frecventa din invtamantul preuniversitar de stat, in functie de rezultatele obtinute la invtatura.
- Art. 8. - Bursele de merit se acorda elevilor care se incadreaza in cel putin unul din cazurile urmatoare:
- elevilor cu rezultate deosebite la invatatura, a caror medie generala este de cel pu?in 8,50 si nota 10 la purtare;
- elevilor care obtin locurile I, II, III, la etapele judetene ale olimpiadelor si concursurilor cuprinse in calendarul competitiilor finantate de minister;
- elevilor cu performante cultural - artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-stiintific, in cadrul unor manifestari interne recunoscute de minister.
- Art. 9. - Bursa de performanta se instituie in cadrul bursei de merit si se acorda castigatorilor locurilor I, II si III la fazele nationale ale olimpiadelor si concursurilor cuprinse in calendarul competitiilor finantate de minister, elevilor calificati in loturile de pregatire pentru competitiile internationale recunoscute de minister, altor categorii de elevi cu performante cultural-artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-stiintific, obtinute in cadrul unor manifestari internationale recunoscute de minister.
Intregul document poate fi vizualizat AICI
Toate modelele pentru cereri de burse pot fi descarcate AICI
Back To Top
Transparenta institutionala

RAPORT DE ACTIVITATE ANUL ȘCOLAR 2020-2021
* Raport_activitate_2020-2021
PLANUL DE ACTIUNE AL SCOLII 2018-2023 revizuit 2021
* Planul de actiune al scolii 2018-2023
ANUNȚURI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR LIBERE
ANUNT PENTRU OCUPAREA POSTULUI LIBER DE MUNCITOR - 15.05.2023
Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3, organizează concurs pentru ocuparea:
• 1 post contractual nedidactic de MUNCITOR ÎNTREȚINERE pe perioadă nedeterminată
Condiții de angajare:
• Absolvent învățământ mediu- studii liceale/ postliceale / profesionale
• Vechime în muncă: fără
• Abilități de comunicare, relaționare și lucru în echipă
• Fără fapte înscrise în cazierul judiciar
Graficul de desfășurare a concursului:
• Înscrierea candidaților (depunera dosarelor) până la 29 mai 2023 orele 13.00
• 31 mai 2023 întrunirea comisiei de examen și analiza dosarelor
• 06 iunie 2023 ora 12.00, afișarea candidaților care întrunesc condițiile de angajare și pot participa la proba scrisă
• 12 iunie 2023 ora 11.00 – proba scrisă
• 12 iunie 2023 ora 14.00– afișarea rezultatelor la proba scrisă
• 12 iunie 2023 orele 14.00-16.00 depunerea contestaților
• 12 iunie 2023 ora 17.00 – afișarea rezultatelor după contestații
• 13 iunie 2023 ora 11.00 – proba practică
• 13 iunie 2023 ora 13.00 – afișarea rezultatelor după proba practică
• 13 iunie 2023 ora 14.00 – afișarea rezultatelor finale.
Înscrierea și selecția candidaților va avea loc la sediul unității din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3. Tel 021 3139082, e-mail n.kretzulescu@s3.ismb.ro
Tematica pentru concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de muncitor:
• Exploatarea instalațiilor electrice, sanitare, de încălzire, și a echipamentelor aferente acestora
• Reglementări privind apărarea împotriva incendiilor, paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, norme de protecție a muncii;
• Defecțiuni, incidente, avarii la instalații electrice, sanitare, de încălzire
• Securitatea și sănătatea în muncă, PSI.
BIBLIOGRAFIA:
• OME nr. 4183 din 06.07.2022 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar (ROFUIP) -Titlul IV Personalul unităților de învățământ -
• Capitolul III - Personalul nedidactic;
• Legea sănătății și securității în muncă 319/2006, cu modificările și completările ulterioare-Capitolul IV – Obligaţiile lucrătorilor;
• Legea 477/2004 – Privind codul de conduita a personalului din instituțiile publice;
• Legea 53/2003 actualizată: Codul muncii ,,Răspunderea disciplinară”;
• Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, norme de protecție a muncii;
• Florescu A, Istode V., Cartea instalatorului de rețele de apă și canalizare, Ed. Tehnică, București, 1976
DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SĂ CONȚINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:
• Cerere de înscriere
• B.I./C.I - original și copie.;
• Acte doveditoare de schimbare a numelui (dacă este cazul) - original și copie
• Curriculum vitae format Europass
• Diploma absolvire studii – Foaie matricolă/ Supliment descriptiv - original și copie
• Cazier judiciar și Certificatul de integritate comportamentală - original
• Adeverință/ certificat perfecționare/ calificare (dacă este cazul) - original și copie
• Carnet de muncă (dacă este cazul) / raport Revisal - original și copie
• Adeverința medicală eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu mențiunea „apt pentru a lucra în învățământ”
Dosarele se depun la secretariat până la 29 mai 2023 orele 13.00
Anunț pentru ocuparea posturilor libere - 31.05.2022
Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3, organizează concurs pentru ocuparea:
* 1 post contractual didactic –auxiliar de administrator de patrimoniu pe perioadă nedeterminată
Condiții de angajare:
* Absolvent învățământ superior- studii economice/ administrative/ juridice
* Vechime în muncă 5 ani
* Cunoștințe avansate de operare PC, MS Office Excel și Word (calcul tabelar, întocmire grafice, editarea texte), cunoștințe de utilizare e-mail și platforme informatice
* Fără fapte înscrise în cazierul judiciar
Graficul de desfășurare a concursului:
* 27 mai – 10 iunie 2022 orele 10.00-12.00 înscrierea candidaților (depunera dosarelor)
* 15 iunie 2022 întrunirea comisiei de examen și analiza dosarelor
* 16 iunie 2022 ora 12.00, afișarea candidaților care întrunesc condițiile de angajare și pot participa la proba scrisă
* 28 iunie 2022 ora 10.00 – proba scrisă
* 29 iunie 2022 ora 10.00 – interviu
* 30 iunie 2022 ora 10.00 comunicarea rezultatelor
* 30 iunie 2022 orele 12.00-14.00 contestații
* 30 iunie 2022 ora 16.00 rezultate finale după contestații și stabilirea candidatului selectat
Înscrierea și selecția candidaților va avea loc la sediul unității din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3. Tel 021 3139082, e-mail n.kretzulescu@s3.ismb.ro
Tematica va fi afișată pe site-ul liceului www.kretzulescu.ro
DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SĂ CONȚINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:
* Cerere de înscriere
* B.I./C.I - original și copie;
* Acte doveditoare de schimbare a numelui (dacă este cazul) - original și copie
* Curriculum vitae format Europass
* Diploma absolvire studii superioare în specialitate – Foaie matricolă/ Supliment descriptiv - original și copie
* Cazier judiciar și Certificatul de integritate comportamentală - original
* Adeverință/ certificat perfecționare/ calificare (dacă este cazul) - original și copie
* Carnet de muncă (dacă este cazul) / raport Revisal - original și copie
* Adeverința medicală eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu mențiunea „apt pentru angajare”
* Aviz psihologic
Dosarele se depun la secretariat pana la data de 10.06.2022 orele 10.00-12.00
Tematica concursului pentru ocuparea postului de administrator de patrimoniu si
Bibliografia concursului pentru ocuparea postului de administrator de patrimoniu pot fi accesate AICI
Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3, organizează concurs pentru ocuparea:
* 1 post contractual nedidactic de îngrijitor clădiri pe perioadă nedeterminată
Condiții de angajare:
* Absolvent învățământ gimnazial/ mediu
* Fără fapte înscrise în cazierul judiciar
Graficul de desfășurare a concursului:
* 26 mai – 9 iunie 2022 orele 10.00-12.00 înscrierea candidaților (depunera dosarelor)
* 15 iunie 2022 întrunirea comisiei de examen și analiza dosarelor
* 16 iunie 2022 ora 12.00, afișarea listei candidaților care întrunesc condițiile de angajare și pot participa la proba scrisă
* 27 iunie 2022 ora 10.00 – proba scrisă
* 18 iunie 2022 ora 10.00 – interviu
* 29 iunie 2022ora 10.00 comunicarea rezultatelor
* 29 iunie 2022 orele 12.00-14.00 contestații
* 29 iunie 2022 ora 16.00 rezultate finale după contestații și stabilirea candidatului selectat
Înscrierea și selecția candidaților va avea loc la sediul unității din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3. Tel 021 3139082, e-mail n.kretzulescu@s3.ismb.ro
DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SĂ CONȚINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:
* Cerere de înscriere
* B.I./C.I - original și copie;
* Acte doveditoare de schimbare a numelui (dacă este cazul) - original și copie
* Curriculum vitae format Europass
* Diplomă/ certificat/ adeverință absolvire studii - original și copie
* Cazier judiciar și Certificatul de integritate comportamentală - original
* Adeverință/ certificat perfecționare/ calificare (dacă este cazul) - original și copie
* Carnet de muncă (dacă este cazul) / raport Revisal - original și copie
* Adeverința medicală eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu mențiunea „apt pentru angajare”
Dosarele se depun la secretariat pana la data de 09.06.2022 orele 10.00-12.00
Tematica si Bibliografia concursului pentru ocuparea postului de îngrijitor clădiri pot fi accesate AICI
Anunț pentru ocuparea posturilor libere - 18.04.2022
Școala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” din București, Bd. Hristo Botev Nr. 17, Sectorul 3, organizează concurs pentru ocuparea:
• 1 post contractual didactic –auxiliar de LABORANT pe perioadă nedeterminată
Condiții de angajare:
- Absolvent învățământ mediu- studii liceale/ postliceale
- Vechime în muncă: 5 ani
- Cunoștințe de operare PC, MS Office Excel și Word (calcul tabelar, întocmire grafice, editarea texte), cunoștințe de utilizare e-mail și platforme informatice
- Abilități de comunicare, relaționare și lucru în echipă
- Fără fapte înscrise în cazierul judiciar
- Înscrierea candidaților (depunera dosarelor) până la 2 mai 2022 orele 14.00
- 9 mai 2022 întrunirea comisiei de examen și analiza dosarelor
- 11 mai 2022 ora 12.00, afișarea candidaților care întrunesc condițiile de angajare și pot participa la proba scrisă
- 17 mai 2022 ora 10.00 – proba scrisă
- 18 mai 2022 ora 10.00 – afișarea rezutltatelor la proba scrisă
- 19 mai 2022 ora 10.00 interviu
- 20 mai 2022 între orele 10.00-12.00 contestații
- 23 mai 2022 ora 12.00 rezultate finale după contestații și stabilirea candidatului selectat
Tematica va fi afișată pe site-ul liceului www.kretzulescu.ro
DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SĂ CONȚINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- Cerere de înscriere
- B.I./C.I - original și copie.;
- Acte doveditoare de schimbare a numelui (dacă este cazul) - original și copie
- Curriculum vitae format Europass
- Diploma absolvire studii – Foaie matricolă/ Supliment descriptiv - original și copie
- Cazier judiciar și Certificatul de integritate comportamentală - original
- Adeverință/ certificat perfecționare/ calificare (dacă este cazul) - original și copie
- Carnet de muncă (dacă este cazul) / raport Revisal - original și copie
- Adeverința medicală eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate cu mențiunea „apt pentru a lucra în învățământ”
Dosarele se depun la secretariat până la 2 mai 2022 orele 14.00
Anunț pentru ocuparea posturilor libere - 21.10.2021
Consiliul de administratie al Scolii Superioare Comerciale "Nicolae Kretzulescu" cu sediul in București, bd. Hristo Botev 17, sect 3, tel 0213139082, anunță organizarea concursului pentru ocuparea urmatoarelor posturi didactice/catedre din unitate:
- Economic administrativ comerț si servicii/Economic administrativ posta (18 ore), nivel liceal, predare în limba română. Rezervat concediu și îngrijire creștere copil.
- Economic administrativ comert si servicii/Economic administrativ posta (18 ore), nivel liceal, predare in limba română. Rezervat director+inspector ISMB.
- Turism și alimentație publică/Turism (18 ore), nivel liceal, predare in limba romana. Rezervat concediu și îngrijire creștere copil.
- Chimie (11 ore), nivel liceal, predare în limba română. Rezervat.
- Chimie (18 ore), nivel liceal, predare în limba română. Rezervat director adjunct.
- Limba și literatura română (9 ore), nivel liceal, predare in limba română. Rezervat.
- Înregistrarea cererilor la secretariatul unității - 21.10.2021 între orele 10.00-15.00
- Afișarea listei candidaților admiși pentru susținerea probelor de concurs - 22.10.2021
- Proba scrisă 26.10.2021
- Depunerea contestațiilor 27.10.2021
- Afișarea rezultatelor finale și repartizarea candidaților 28.10.2021
Anunț pentru ocuparea posturilor libere - 10.11.2020
Consiliul de administratie al Scolii Superioare Comerciale "Nicolae Kretzulescu" anunta organizarea concursului pentru ocuparea urmatoarelor posturi didactice/catedre din unitate:
* Economic administrativ comert si servicii/Economic administrativ posta 18 ore TC, nivel liceal, predare in limba romana, viabilitate 9 luni, rezervat
* Fizica 8 ore TC nivel liceal, rezervat director adjunct plus 10 ore TC, nivel liceal, vacante.
Detalii se pot citi AICI
Lista candidatilor pentru concurs
Lista candidatilor pentru concurs poate fi vizualizata AICI
Anunt pentru ocuparea posturilor libere - 27.11.2020
* Anunt pentru ocuparea postului de Administrator de patrimoniu - conditii de angajare si graficul de desfasurare a concursului pot fi vizualizate AICI
* Anunt pentru ocuparea postului de Ingrijitor - conditii de angajare si graficul de desfasurare a concursului pot fi vizualizate AICI
Lista candidatilor pentru concursul din 18 decembrie poate fi vizualizata AICI
Rezultatul concursului pentru postul de Administrator de Patrimoniu din 18 decembrie poate fi vizualizata AICI
BUGETE SCOALA SUPERIOARA COMERCIALA NICOLAE KRETZULESCU
* Buget de stat
* Buget local
* Buget venituri proprii
STAT DE FUNCTII
* Stat de functii 2019
DECLARATII DE AVERE ECHIPA MANAGERIALA
DIRECTOR :DINESCU MIRELA NICOLETA
DIRECTOR ADJUNCT: IONESCU MARIA
DECLARATII DE INTERESE ECHIPA MANAGERIALA
DIRECTOR: DINESCU MIRELA NICOLETA
DIRECTOR ADJUNCT: IONESCU MARIA
Back To Top
Formulare

Back To Top